loading...

درب ضد سرقت|فروش درب ضد سرقت اینترنتی

آشنایی با درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,انواع روکش,قفل,کلید

بازدید : 4
چهارشنبه 23 آذر 1401 زمان : 14:08

درب ریلی منحنی

درب ریلی منحنی از لنگه‌های درب کوچک به‌هم پیوسته‌ای تشکیل شده است که بروی یک ریل منحنی‌دار حرکت می کنند. این مدل درب ریلی طرح‌های لوکس و ترکیبی فوق‌العاده زیبایی داراست و جزء گران‌ترین مدل‌ها در دسته‌بندی درب‌های ریلی ست. درب ریلی منحنی معمولا برای پارکینگ ورودی ویلا‌ها و اماکن لوکس که فضای بسیار زیادی دارند، استفاده می‌شود .

درب ریلی 90 درجه

شاید بسیاری از ساختمان ها مخصوصا نوع آپارتمانی آنها فضایی که درب ریلی تک لنگه و یا دو لنگه نیاز دارند، را نداشته باشیم و دیوار چپ یا راست کاملا به چهارچوب درب چسبیده است و فضای بسیار کمی وجود دارد. در این شرایط برای انتخاب درب ریلی، می‌توانید از نوع 90 درجه آن استفاده کنید.
برای ساخت درب ریلی 90 درجه نیز لنگه‌های درب به تعداد زیاد ساخته می شود و زمانی که به قسمت اتصال دیوار و درب برسد، موتور آن را به صورت 90 درجه خم می کند و پانل های درب به صورت موازی دیوار به حرکت ادامه می دهند.

برچسب ها درب ریلی ,
بازدید : 3
چهارشنبه 23 آذر 1401 زمان : 14:15

درب ریلی ساده پارکینگ یا تک لنگه

درب های ریلی ساده یا تک لنگه جزء رایج ترین نوع درب ریلی پارکینگ به حساب می آیند .نقشه این نوع درب ریلی برقی به این صورت می باشد که با فرمان جعبه‌ی موتور درب یا پانل به موازیه دیوار به سمت چپ یا راست کشیده می شود. همانطور که تا اینجای مقاله توضیح داده شده یادتان باشد که حتما فضایی عرضی به اندازه پانل درب داشته باشید تا جا برای باز شدن درب باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای فضا‌های کوچک و کم‌جا همین درب ریلی ساده و تک لنگه می باشد .بنابراین برای درب ورودی پارکینگ کارگاه یا کارخانه می توانید این مدل را انتخاب کنید.

درب ریلی دو لنگه

همانطور که از اسم و نام این درب مشخص می باشد، دارای دو لنگه و یا پانل هم‌اندازه هستند که هنگام باز شدن، هر کدام به سمت چپ و راست کشیده می شوند. این مدل بر‌عکس مدل درب ریلی تک لنگه، دو موتور برای هرکدام از لنگه‌های درب استفاده و نصب می شود. تقسیم کردن قدرت موتور ها به دو عدد باعث می‌شود که فشار کمتر و عمری طولانی‌تر برای درب ریلی دو‌لنگه فراهم شود.
نکته‌ای که باید دقت کنید این است که هر دو دیوار اطراف محل نصب درب ریلی دو لنگه باید به اندازه نصف عرض چهارچوب و یا درب سفارش داده شده، باشد. بنابراین برای دیوار کنار چهارچوب ورودی اطراف پارکینگ ها و یا سوله و کارخانجات که شرایط بالا را دارا هستند، میتواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

بازدید : 4
چهارشنبه 23 آذر 1401 زمان : 13:58

درب ریلی پارکینگ

یکی از رایج‌ترین نوع درب‌های پارکینگ حیاط، درب ریلی می باشند که در مدل‌ها و طرح‌های متفاوت روانه بازار شده‌اند. ساختار درب ریلی پارکینگ به این صورت است که از یک لنگه درب به طول بیشتر از دو متر و یا دولنگه تشکیل شده است که بر روی یک ریل یا دو ریل که در بالا و پایین چهارچوب پارکینگ نصب می شود، حرکت می کند.

زمانی که درب پارکینگ باز شود، شما می توانید از تمام فضای ورودی استفاده کنید که برای مکانهایی که مشکل فضا و کوچکی جا دارند مناسب می باشد. البته این نکته را در نظر بگیرید که باید یک دیوار به عرض خود لنگه درب در سمت چپ و یا راست داشته باشید تا درب به راحتی و کامل باز شود.

یکی دیگر از مزایایی که انتخاب درب ریلی را برای درب پارکینگ آسان می سازد این است که این مدل درب ها به هیچ عنوان سروصدایی ندارند و معمولا برای ساکنین طبقه اول آلودگی صوتی ایجاد نمی کند.اما باید در فصل سرما و زمستان حواسمان باشد که برف ممکن است باعث ایجاد اختلال در حرکت پنل ها بروی ریل ها شود که با حفظ و نگهداری و تمیزکاری به موقع مانع از خرابی آن می شویم.

بازدید : 8
يکشنبه 20 آذر 1401 زمان : 8:41

یکی از درب‌های پرطرفدار و پرکاربرد در محیط‌های کارگاهی و کارخانه‌ای، درب‌های ریلی هستند. درب ریلی کارگاهی، هم‌ در فضای بیرون و هم فضای داخلی میتواند مورد استفاده کارفرما قرار بگیرد. در بسیاری از کارخانجات و کارگاه‌های بزرگ، برای صرفه جویی و‌ ندادن هزینه‌های هنگفت، جهت تقسیم بندی فضای داخلی از درب‌های ریلی به عنوان یک حایل و جداکننده استفاده می شود.

بازدید : 34
دوشنبه 17 آبان 1400 زمان : 16:52

آشنایی با درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی به نوعی از درب های تقلید شده از درب های طرح ترک و یا چینی هستند. بسیاری از مشتریان به دلیل دیدگاه نادرستی که از اجناس داخلی دارند از خرید درب های داخلی اجتناب میکنند که این اشتباه است چرا که بسیاری از همین مشتریان با راهنمایی و خرید درب ضد سرقت ایرانی از خرید خود به علت کیفیت مناسب و استاندارد و همچنین قیمت به صرفه تر آن احساس رضایت کردند. امروزه در داخل کشور از ابزار های پیشرفته تری برای تولید درب ضد سرقت ایرانی استفاده میشود که از دلایل رقابتی تر شدن آنها نسبت به درب های خارجی است.

اجزای درب ضد سرقت ایرانی

  • روکش درب ضد سرقت ایرانی : درب ضد سرقت داخلی و یا همان ایرانی با روکش های چوب داخلی و یا حتی خارجی اللخصوص ترک تولید میشود که روکش ترک آن از قیمت بیشتری هم برخوردار است. در موارد دیگر هم در ساخت درب ها از روکش ام دی اف و یا پی وی سی بهره گرفته میشود که کیفیت متفاوت تری را دارد.
  • قفل درب ضد سرقت ایرانی : در درب های تولید داخل معمولا از سه قفل ثابت و پنج قفل کلیدی بهره میبرند که به طور کلی چیزی در حدود هشت قفل در درب به کار میرود که نشان از ایمنی و امنیت بالای درب تولید داخل دارد. البته باید این نکته را متذکر شد که برخی تولید کنندگان داخل از قفل های ترک و چینی برای درب خود استفاده میکنند.
  • وزن و ابعاد درب ضد سرقت ایرانی : وزن درب داخلی چیزی در بین و حدود 80 تا100 کیلوگرم میباشد که هر چه سنگین ترباشد شرایط بهتری را به لحاظ امنیتی خواهد داشت. ابعاد درب هم باید به این گونه باشد که عرض آن 105 تا110 وطول آن 105تا212 باشد.
  • تک لنگه و چند لنگه بودن درب ضد سرقت ایرانی : درب ضد سرقت ایرانی از تک تا چند لنگه مانند دو لنگه تولید میشود که بسته به نیاز شما دارد.
بازدید : 31
يکشنبه 10 مرداد 1400 زمان : 18:51

آشنایی با درب ضد سرقت ترک در درب کالا

درب ضد سرقت ترک

این نوع درب ها در کشور ترکیه تولید می شود و به لحاظ بالا بودن کیفیت، قیمت آن نیز به طبع بالا می باشد .البته نسبت به مدل ایتالیایی خود ارزان تر می باشد.استحکام و دوام بالای درب ضد سرقت ترک باعث شده تا در برابر زلزله و آتش سوزی مقاوم باشد .این نوع درب ضد سرقت ترک دارای یک پنل ویا اسکلت فولادی ست که ما بین دو ورقه فولادی دیگر قرار می گیرد.وجود پین های فولادی در چند قسمت درب و اتصال آن به چهار چوب باعث شده تا ساختاری غیر قابل نفوذ ایجاد شود.

بازدید : 27
يکشنبه 10 مرداد 1400 زمان : 18:45

آشنایی با درب ضد سرقت ایرانی در درب کالا

درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت داخلی از کیفیت بدی برخوردار نیستند که شاید بسا در تلاش برای نزدیک تر شدن به درب های درجه اول دنیا باشند. درب های ضد سرقت ایرانی را نمیشود به لحاظ قیمتی مقایسه کرد چرا که به دلیل شرایط ارزی بسیار قیمتشان پایین نشان میدهد.

بازدید : 35
دوشنبه 4 مرداد 1400 زمان : 13:45

آشنایی با انواع درب لابی

درب لابی چوبی

درب لابی چوبی یا همان درب لابی تمام چوب نوعی از انواع درب لابی می باشد. برای ساخت این درب از چوب استفاده می‌شود، اما یک فرق با بقیه درب های لابی چوبی دارد.این تفاوت این است که در این مدل از هیچ چیز دیگه ای به غیر از چوب برای ساختن آن استفاده نمی‌شود و چوب های زیاد و مختلفی برای ساخت درب لابی تمام چوب به کار گرفته می‌شود.

بازدید : 39
دوشنبه 4 مرداد 1400 زمان : 13:43

در هنگام خرید درب لابی به چه نکاتی،توجه کنیم

درب لابی که به عنوان درب ورودی آپارتمان قرار میگیرد،جز مهم ترین قسمت منزل شما است. درب لابی که به عنوان درب ورودی شناخته می‌شود نشان دهنده سبک زندگیتان است.درب ورودی خانه شما بر روی نگرش مهمان ،همسایه و ... درباره شما و خانه شما اثر می‌گذارد.
در نتیجه اگر دوست دارید ساختمان شما چهره ای زیبا از خودش نشان دهد،باید در انتخاب درب لابی آپارتمان خود بسیار دقت کنید.خرید درب ورودی آپارتمان معمولا در چهار گام انجام می‌گیرد.

بازدید : 104
شنبه 12 تير 1400 زمان : 18:34

درب لابی چیست(تعریف درب لابی)

شاید برای خیلی از ما ها این سوال پیش بیاید که به چه دربی ، درب لابی گفته می‌شود. در واقع درب لابی به در ورودی ساختمان (درب ورودی لابی)گفته می‌شود که داخل ساختمان را از بخش فضای بیرونی مانند حیاط و یا حتی خیابان و کوچه جدا می‌کند .

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 2672
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه